De antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten hebben we hier onder voor u op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar info@kuipstoel-kopen.nl of te bellen met 0228 870328.

Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot en met 17.00 uur.

Levering

Hoe lang is de levertijd?
We hebben zeer veel producten direct uit voorraad leverbaar. Mocht het product niet uit voorraad leverbaar zijn dan staat er bij het artikel aangegeven vanaf welke datum deze weer op voorraad is.
Producten die op voorraad zijn worden de volgende werkdag verzonden, dit betekend dat u maximaal twee dagen na uw bestelling geleverd krijgt.

Wat zijn de bezorgkosten?
Onze kuipstoelen worden per pakketpost aan u verzonden, de kosten zijn €13,50 per bestelling, ongeacht het aantal stoelen. Dit tarief is geldig voor Nederland, België en Luxemburg. Verzending naar andere landen is ook mogelijk tegen een scherp tarief, mail ons voor een scherpe offerte.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.  U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Wij ontvangen graag een email met daarin uw factuurnummer, naam en de aanvraag om te retourneren of ga naar het digitale herroeping-formulier. Binnen 24 uur na ontvangst van uw email ontvangt u van ons de verdere informatie over het retour zenden van uw bestelling.  Zodra wij uw bestelling retour hebben ontvangen wordt het totale factuurbedrag inclusief de verzendkosten per bank en binnen 14 dagen aan u overgemaakt. De kosten voor het retour zenden zijn wel voor uw rekening. Wij vragen u de stoelen onbeschadigd en ongebruikt aan ons te retourneren. Let u er ook op dat de stoelen goed worden verpakt bij het retour zenden, om eventuele schade gemaakt te voorkomen.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
De stoelen worden ongemonteerd geleverd. In de verpakking ontvangt u een handleiding en het bevestigingsmateriaal. U dient het onderstel aan de kuip te monteren door middel van 4 schroeven. Dit neemt maximaal 5 minuten per stoel in beslag.

Wanneer en op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?
Na verzending ontvangt u een email met uw track and trace code. Met deze code kunt u uw bestelling volgen en inzien hoe laat de postbezorger ongeveer bij u is.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Op afspraak is het mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen.

Betaling

Wanneer moet ik betalen?
Onze kuipstoelen worden per pakketpost aan u verzonden, na ontvangst van uw bevestiging van uw bestelling ontvangt u een factuur. Zodra wij de betaling per bank hebben ontvangen worden de stoelen aan u toegezonden. Wilt u niet voorruit betalen, dan kunt u de stoelen bij ons komen afhalen, bij het afhalen kunt u contant betalen. Bestellingen die per Ideal worden voldaan en op voorraad zijn worden direct klaargemaakt voor verzending.

Hoe kan ik betalen?
U kunt vooraf per bank, per Ideal of via Afterpay uw factuur voldoen. Daarnaast is het mogelijk om bij het afhalen van uw bestelling contant te betalen.

Hoeveel moet ik betalen?
Tijdens het bestelproces op de website is in het winkelmandje te zien wat de kosten zijn van uw bestelling. U ontvangt ook een orderbevestiging per e-mail met daarin het totaalbedrag van de bestelling.

Is het mogelijk om korting te krijgen?
Nee, het is niet mogelijk om korting te krijgen. Ook niet bij het bestellen van meerdere producten. Onze prijzen zijn dusdanig scherp geprijsd dat er geen extra kortingen verleend kunnen worden.

Garantie en service

Hoe lang heb ik garantie op de stoelen?
U heeft één jaar garantie op onze stoelen.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail (info@kuipstoel-kopen.nl) aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan eventueel ook telefonisch (0228 870328). Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar kuipstoel-kopen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Overig

Hebben jullie ook een showroom?
Ja, u kunt onze producten bekijken in onze showroom. Onze showroom is gevestigd op het adres: Wateringweg 2, 2031 EJ in Haarlem.

Onze showroom is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur.

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik die stellen?
U kunt al uw vragen per e-mail sturen aan info@kuipstoel-kopen.nl, wij zullen uw vragen dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.